Új jelszó kérése

Gyakran feltett kérdések

A többször megkérdezett kérdésekre találhatók válaszok folyamatosan frissítve egy-egy új témával, ha nem kap választ kérdezzen nyugodtan a chat-ablakban vagy e-mailben:

 

Mit jelent hogy valamelyik terméknél az van, hogy Rendelhető, másiknál meg Azonnal szállítható?

Az azonnal szállítható termékek mindegyike raktáron van, azonnal tudjuk szállítani. A rendelhető termékeket nekünk is be kell szerezni, ami lehet 1-2 nap, de 1-2 hét is, ha ilyen előfordul a visszaigazolásban vagy telefonon mindenképpen jelezzük.

 

Mennyi idő alatt kapom meg a csomagot?

Függ attól, hogy mit rendelt, milyen fizetési móddal és hogy raktáron van-e vagy még be kell szereznünk.

Raktáron lévő terméket utánvéttel, ha aznap 12 óráig megrendeli és visszaigazoljuk, másnap belföldön bárhol megkaphatja.

Csomagpontra kért csomagot 1-7 nap alatt, a csomagpont szállításától függően.

Célunk, hogy minél előbb megérkezzenek a csomagok.

Hétvégén nincs szállítás, a futárszolgálat sem dolgozik.

 

Futárszolgálat mennyi idő alatt szállít?

A csomag feladásától számítva maximum 48 órán belül, de inkább 24 órán belül. Nem a rendelés kezdetét kell figyelembe venni, hanem az értesítő e-mailt, hogy átadtuk a futárnak a csomagot szállításra.

 

Deviza számláról vagy külföldről történő utalás?

Ebben az esetben mindenképpen úgy indítsa az utalást, hogy vállalja az összes banki költséget, nem csak a feladás költségét, mert cégünk nem vállalja a jóváírás költségét, így a termékek addig nem kerülnek kiszállításra sem.

 

Külföldre szállítás?

Túlságosan sokba kerül, nem éri meg, nagyon macerás, problémás a fizetés is, ezért nem vállalunk külföldre szállítást.

 

Élő chat vonal éjjel is?

Természetesen nem 24 órában élő, hiszen mi is emberek vagyunk. Amikor nem online, akkor üzenetet lehet hagyni, amire munkaidőben válaszolunk. Online esetben kérdezzenek nyugodtan, amiben tudunk segítünk.

 

Ingyenesen szállítanak?

Igen, jelenleg 15.000,- Ft feletti rendeléseket előre utalás esetén ingyenesen szállítjuk, utánvétnél +250,- Ft fizetési költséget számolunk fel, de a szállítási költség ebben az esetben is ingyenes.

 

Elképzelhető, hogy rendelhető terméket nem tudnak beszerezni vagy megszűnt?

Igen, sajnos előfordul, hiába állunk több nagykereskedéssel és beszállítóval kapcsolatban volt már rá példa, hogy egy terméket sehol nem lehetett beszerezni, hiánycikk volt, de ezt minden esetben jelezzük, ahogy ezt észleljük le is vesszük az adott terméket.

Sajnos nem minden beszállító jelzi - még kérésre sem -, hogy egy adott terméket lehet-e még kapni, vagy megszűnt, próbáljuk folyamatosan szűrni és inkább raktáron lévő termékekkel tölteni az áruházat, de előfordulhat, ezért előre elnézést kérünk.

 

Nem találok valamit, tudnak segíteni?

Persze, bármelyik elérhetőségünkön jelezze, megpróbálunk minél hamarabb segíteni.

 

Üzletük van?

Fizikai boltunk nincs, csak webáruházunk van.

 

Több terméknél csak úgy lehet választani, hogy fiús vagy lányos miért van ez?

Ezeknél a termékeknél mindig változik a szín és a minta és az is kérdéses, hogy milyet lehet a beszállítóktól beszerezni, ezért nem tudjuk vállalni hogy mintára vagy színre lehessen rendelni.

 

Bankkártyával lehet fizetni?

Oldalunkon nem, de a futárnál és csomagpontnál készpénzzel és bankkártyával is lehet fizetni.

 

Személyes átvétel?

Személyes átvétel nem lehetséges, mert üzlettel nem rendelkezünk.

 

Mit jelent az Utolsó darabok jelzés?

Ezekből a termékekből csak a raktáron lévő darabszám áll rendelkezésre, megszűnő vagy nem beszerezhető termékek, melyekből már nem lesz több, ha elfogy a készlet.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Webáruház készítés